Cikgu, stress dan tekanan darah

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Tengok tajuk je dah tau isinya kan.saja nak buat kupasan mengenai ni.ramai sangat yang anggap keje cikgu ni senang je.keje separuh hari je,cuti pulak banyak.asal bencana alam,sekolah pun turut cuti.

Tapi tahu kah kalian,cuti2 pun cikgu masih bekerja.nak isi data online memang OT sampai tengah malam.buat awal2 tak boleh,line macam siput.kesian siput jadi bahan peribahasa.hihi

Cikgu2 je tau bebanan kerja kami.dan sebab tu juga la ramai di kalangan guru2 yang ada darah tinggi dan masalah kesihatan lain.sebab himpitan kerja dan kena kejat dengan pihak atasan.

Cikgu2 yang ada darah tinggi dan kolesterol tinggi.dan kencing manis juga,apa kata jom ramai cuba ESP ni.baca testimoni tu.pengakuan dari seorang guru senior.ESP ni gliseral indek(G.I) dia rendah.sangat sesuai untuk orang yang   bacaan kencing manis dia tinggi.

Bukan je bacaan gula menurun,tekanan darah pun normal.pakej sekali dapat kulit berseri,badan slim dan nampak muda dari usia sebenar.nak kejar budak pun senang,sebab badan akan bertenaga kalau kita minum ESP.

Akak faham sangat tugas2 cikgu ni.moh le kita makan vitamin ramai2.supaya hidup kita lebih ceria dan gembira.😘😘

Blog archive

Followers