Maskot rumah kuning yang gah..

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Selesai sudah sukan tahunan sekolah.sesuatu yang sangat sukar untuk dilupakan.penat yang berbaloi.persiapan yang sangat singkat kerana sibuk dengan saringan 2 LINUS.dengan latihan sukan lagi petangnya.

Tapi semua berjalan lancar dengan kerjasama semua guru rumah kuning.masing2 ada tugas dan semua melaksanakan dengan baik.😀 Teammatea semua best2.

Dengan kekangan masa ni,kami dapat jugak siapkan maskot.mula2 rasa macam biasa je maskot kami ni,tapi bila dah siap boom..wah cantik jugak.warna kuning tu sangat menyerlah dan cantik sekali.cikgu2 of course seronok sangat.budak2 apatah lagi,teruja la dorg.

Meh nak kenalkan maskot terhebat kami,menjadi igauan setiap budak.semua cuba nak pakai.
Cantik tak?cantik tak?kalau tak cantik bagi orang lain tapi bg saya pikachu ni sangat cantik.tambah2 ada cikgu comey sebelah tu.hihi.joking.😁😁


Untuk cikgu2 yang nak buat rujukan maskot rumah kuning.kami gunakan kotak(apa2 kotak yg sesuai).macam kami guna kotak almari ikea..cikgu2 lelaki pegi cari kat mana ntah la.warna kuning tu kena guna spray.mula2 kami lekat guna kertas warna tapi tak menarik.sebotol spray tu harga dalam rm6.++..hitam kat telinga dan mata,guna cat pelaka.merah pipi pun sama.atas lidah dia tu,kami tebuk lubang untuk mat budak maskot tu.seluar pakai je seluar track kuning dan kasutnya tu kami balut dengan span kuning.

Dan keputusannya,maskot kami dapat no.2..tapi sepatutnya boleh johan.mungkin juri taknak kami bolot semua hadiah.hihi.khemah dan perbarisan rumah kuning juara.nanti saya akan update untuk rumah dan perbarisan pulak.

Terima kasih kerana membaca.😀😀

Blog archive

Followers