Buah belimbing di dalam shaker Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Akak Ji nak cerita ni.shaklee ada keluarkan shaker baru.lebih cantik,menarik dan tertarik la.ramai yang bukan ahli nak beli.tapi sayangnya shaker tu untuk ahli sahaja.apa lagi,jom la daftar jadi ahli.bukan mahal pun,RM 68.90 je.kalau nak pos memberkit tu tambah kena tambah RM 10.60.

Itu takpe,akak Ji nak cerita pasal shaker baru tu.akak Ji bawak ke ofis la hari-hari untuk isi air kosong.kita disarankan minum air kosong 3liter sehari tau.baru aura kecantikan tu cepat terserlah.bila badan cukup air,sistem badan pun dapat beroperasi dengan baik dan lancar.

Bila je akak Ji bawak shaker tu ke ofis,semua pakat tanya..eh kenapa letak buah belimbing dalam tu??selalunya orang letak hirisan lemon ataupun chia seed..lemon untuk detoks badan manakala chia sees untuk yang tengah diet.chia seed ni boleh mengenyangkan perut untuk tempoh lama.

Bukan officemate akak Ji je yang kena,mak mertua akak pun tanya benda yang sama.eh kenapa ada buah belimbing dalam tu?hihi.rasa macam lucu pulak.sebenarnya bukan buah belimbing pun tapi 'rubber ball'.kenapa ada 'rubber ball' ni?

Shaker ni selalunya kita gunakan untuk shake2 samada ESP,cinch shake,mealshake dan juga cinch tea.bila ada 'rubber ball' ni,maka senang la powder kita tu larut dan sebati dengan air.konon2 macam sudu la kalau kita bancuh guna mug.

Eh tak dapat nak imagine ke rupanya gi mana?haa meh akak Ji tunjuk,👇

Haa menarik tak buah belimbing tu.ni gambar separuh je.nanti akak Ji tunjuk gambar penuh yeah.shaker ni dari brand Rubbermaid tu.sangat berkualiti dengan harga yang murah berbanding di pasaran.memang puas hati sangat dapat beli.sebotol ni 850ml..akak Ji bawak ke ofis dan target mesti habis sebotol ni dalam masa jam 12-7 petang.nak minum secara konsisten,botol pun kena cantik.baru rasa best.😉

Tengok la harganya tu.tak mahal pun berbanding kualiti.ada yang nak ke?boleh la contact akak Ji
          Call @ SMS @ whatsapp
                   ☎  012 698 2726

Akak Ji beroperasi dari Taman Medan.kalau ada yang  nak CASH ON DELIVERY pun boleh.kawasan sekitar macam bandar kinrara,kuchai lama,subang jaya pun takde hal.boleh sajo..😄😄

0 comments:

Blog archive

Followers