Agen SHAKLEE paling pantas di Bandar Kinrara

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Dah lama tak update blog.sibuk dengan urusan pembaharuan akaun dan pendaftaran ahli baru dalam empayar bisnes saya.makin ramai yang dah join.yang best ialah dalam empayar saya ni datang dari pelbagai lapisan umur.dari muda belia sehingga ke nenek.tapi nenek moden,pandai guna HP dan internet.😀😀

Yang terbaru,ahli empayar yang baru berdaftar berumur 59 tahun..59 tahun uolls..saya sendiri tak percaya mulanya.tapi tiada yang mustahil sekarang ni.nenek pun dah mula jaga kesihatan.walaupun umur dah banyak,tapi takpe.peluang untuk sihat sentiasa ada.

Mula2 saya panggil dia akak,bila dah tau umur dia jadi segan nak panggil akak.tapi takpe,bagi dia rasa muda sikit.dia cari saya melalui blog.dia google dan jumpa la saya.wow,pandai guna teknologi akak ni.


Selain di Taman Medan dan Taman Dato' Harun,saya juga agen shaklee di Bandar Kinrara.saya sedia berkhidmat untuk anda dengan cekap dan pantas. Saya boleh dihubungi melalui

      FB : Najee Jieto
      Ig  : Jieto
      Whatsapp : 012 6982726
       Call / SMS : 012 6982726

Jangan malu2 untuk hubungi saya.InsyaAllah saya akan layan sebaik mungkin.😊😊

0 comments:

Blog archive

Followers