Penawar senggugut,tanpa perlu MC lagi.

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Orang perempuan ni macam-macam kan.dari remaja sampai dah berumah tangga,ade je sakit yang dikaitkan dengan kaum wanita.sebab tu martabat kaum wanita diangkat di dalam Islam.tapi,malangnya ramai kaum Adam tak menghargainya.

Tapi,takpe.semua tu ada ganjaran di sana nanti.hari ni akak Ji bukan nak cerita keistimewaan kaum wanita.tu selingan je.hihi.tiap-tiap bulan orang perempuan ni mesti ada datang 'bulan mengambang'.setiap kali tu jugakla,senggugut pun menjengah.

Tahap senggugut ni pun banyak tahap.ada yang muld,ada yang hardcore.yang hardcore tu memang kesian la.asyik baring dan pegang perut je.nak buat kerja apa pun tak selesa.akak Ji bukan jenis yang hardcore,selalunya kena mild je.tapi tu pun perit jugak uolls..

harini akak Ji nak share jamu untuk hilangkan senggugut ni.tapi jangan risau,ni jamu moden.bukan macam jamu tradisional yang bau semacam tu.hihi.kalau yang tu,akak pun tak selera uolss.jamu moden ni sangat popular di kalangan ibu berpantang.mengetat,merapat semua la.

meh rapat-rapat dekat akak ni.kang tertinggal ketapi akak tak jamin tau.ngehngeh..



Adik Mira ni tiap-tiap buan kena MC kerja je sebab masalah senggugut yang sangat teruk.ye la,kalau dah nak bangun pun tak boleh,macammana nak kerja kan. terpaksa la MC.kalau tiap2 bulan MC,nanti ada la officemate yang pandang lain macam je.bujang tapi kerap MC.

So, adik Mira ni cuba cari jalan untuk tidak lagi MC tiap-tiap bulan dan saya syorkan alfalfa ni untuk dia.dan Alhamdulillah dia tak MC lagi bulan.jika tiada MC,pasti prestasi kerja pun meningkat kan.itu sudah bagus,dapat bekerja dengan gembira.

Berita baik lagi,bulan ni promosi produk alfalfa ni tau.beli 3 botol dan dapat percuma 1 botol.boleh la buat kosngi adik beradik atau office mate.berbaloi-baloi la. 3 botol tu tak sampai pun 200,lebih sikit je dari RM 150 tu dapat 4 botol.

Jom la hubungi akak Ji adik-adik manis semua..

012 6982726..:)

0 comments:

Blog archive

Followers