Produk untuk meningkatkan kesuburan



PROTEIN PENTING UNTUK KESUBURAN

Bagi anda yang sedang TTC (trying to conceive) atau bahasa mudah sedang ikhtiar untuk hamil, anda perlukan PROTEIN yang cukup dan lengkap dengan asid amino. At least 4 bulan sebelum plan untuk hamil lagi, dah kena bekalkan bekalan protein yang cukup untuk badan.

Apakah fungsi Protein?

☑ Membekalkan tenaga sepanjang hari supaya kita tak rasa cepat letih dan flat
☑ Menguatkan otot rahim
☑ Asid Amino sangat penting dalam pembentukan sel ibu dan juga pertumbuhan semua sel baby

Bila sperma dan ovum berjaya disenyawakan, ia mengambil masa 24 jam untuk develop your baby - masa ni lah yang menentukan persenyawaan berjaya atau pun tak. Protein penting sebagai based cells, once sperm and ovum ni tadi berjaya disenyawakan, cells akan start membahagi dan masa ni baby akan mula grow dalam rahim.

Dalam tempoh 24 jam ni, banyak faktor yang memainkan peranan untuk berjaya lekat. Antaranya,

🔹Dinding rahim cukup kuat, tebal dan sihat untuk memastikan perlekatan lebih kuat dan tak rapuh
🔹Anda berada dalam keadaan yang sihat, bertenaga dan dalam keadaan tak stress

Sumber protein terbaik dalam supplement Shaklee semestinya ESP. ESP mengandungi protein yang cukup lengkap dengan asid amino yang diperlukan oleh badan.

So kepada sesiapa yang tengah TTC, do take note to have enough protein intake. At least 4 months sebelum you plan untuk hamil tau.





Then once you get pregnant, boleh terus sambung consume ESP (with recommended dose) insyaAllah baby tulang kuat dan kulit juga lebih cerah gebuuu 😍





NAJEE JIETO
012.698.2726

0 comments:

Blog archive

Followers