Produk naikkan seri wajah tanpa perlu cucuk susuk di wajah.



Kenapa ya semua tergila - gila kan nya SET CANTIK JELITA ni ya ? πŸ€”

Soy Protein atau ESP Shaklee terkenal dengan kehebatannya membekalkan keperluan protein yang bermutu tinggi kepada tubuh. Kenapa protein amat penting untuk mengekalkan kecantikan wajah? 😊
.
πŸ’–Ini kerana ESP Shaklee dapat membina sel-sel baru dan sihat pada kulit wajah kita demi menggantikan sel-sel wajah yang sudah rosak dan mati.

πŸ’–Bintik hitam pada kulit wajah yang disebabkan sel-sel mati bekas jerawat akan digantikan dengan sel-sel baru dari protein soya ESP Shaklee dan membantu menjana sel-sel yang sihat. Ini kerana ia membekalkan “makanan” kepada sel-sel tersebut. Sel-sel wajah yang sihat akan terserlah serinya pada wajah kita dari luaran.


.
.
Bagaimana dengan SR VITAMIN C SHAKLEE ? πŸ€”

πŸ’• SR Vitamin C Shaklee adalah antara vitamin yang terkandung dalam set cantik jelita Shaklee yang bekerja membantu merawat kulit wajah dari dalam.
πŸ’• Vitamin C berfungsi sebagai antioksida yang dapat merawat kulit wajah, melindungi kulit dari radikal bebas dan meningkatkan penyerapan kolagen ke dalam darah dan juga membantu penghasilan kolagen semula jadi dalam badan kita

 Kenapa harus SR Vitamin C Shaklee?

πŸ’• Ini kerana Vitamin C Shaklee dirumus khas agar ia dapat dirembeskan sedikit demi sedikit mengikut pelepasan waktu (sustained release). Oleh itu, kandungan vitamin C akan berkekalan dalam darah kita untuk jangka waktu yang panjang.
 πŸ’•Manakala vitamin C biasa akan menyebabkan pembaziran apabila lebihan vitamin C akan disingkirkan melalui air kencing apabila kandungan vitamin C sudah mencapai tahap maksimum di dalam darah.


.
.
VITAMIN E SHAKLEE yang terbaik di dunia 😊
.
✅ Vitamin E memang terkenal dengan khasiatnya memberi kesihatan kepada tubuh terutama kepada kulit wajah kita.
✅ Vitamin E Shaklee juga dapat membantu merawat luka dan parut degil dengan baik. Sedikit minyak dari vitamin E Shaklee disapukan pada parut juga akan memudarkannya dan menggantikan kepada kulit yang lebih sihat dan anggun.
✅ Vitamin E shaklee terbukti berkesan dalam membantu kulit menjadi lembap , cerah , licin secara semula jadi.

nak cuba tak?πŸ˜€πŸ˜€
πŸ“± 012.698.2726

0 comments:

Blog archive

Followers